12 d’abril 2007

La llei d'igualtat (1)
No obstant, es troben a faltar algunes qüestions que podríem si més no qualificar de curioses. La primera és la forçadíssima inversió de l'ordre tradicional de la identificació dels sexes que apareix ja d'inici en el títol de la llei, ja que no es parla mai "d'homes i de dones" sinó "de dones i d'homes".

En fi... és que fins i tot em costa de llegir: de dones i d'homes.
Jo no he llegit aquesta llei i per tant no sé exactament què hi diu, però la igualtat social no s'aconseguirà a cop de llei d'igualtat.
A més, la igualtat en les llistes electorals resulta que és aquell 60% d'homes i 40% de dones. O potser, per ser legal, hauria de dir 40% de dones i 60% d'homes, que a mi no em sembla que això sigui igual, tot i que m'és igual el que digui la llei.
I em sembla que també és aquesta llei la que diu que el permís de paternitat s'allarga a 15 dies!! Per l'amor de Déu! Quin cinisme. Abans el permís de paternitat eren 2 dies, però no eren per paternitat sinó per hospitalització d'un familiar de primer grau, que se suposa que tant la dona com el fill són familiars de primer grau. No hi havia aquest "permís de paternitat". A veure si anem dient les coses pel seu nom, eh. I ja que hi sóc, 15 dies és una misèria.