09 de juny 2007

L'associació Catalans UK respon a 'The Independent'
Catalans UK: "La publicació d'un article com aquest, utilitzant exemples ridículs i sense elaborar correctament un punt de vista contrari, creiem que s'havia de respondre"

Sí senyor. La putada és que els catalans ens hem de justificar sempre per voler ser catalans i jo, sincerament, n'estic fins els collons, i té mèrit, perquè jo no en tinc de collons!

Llegiu-vos la carta sencera, val la pena, jo us en deixo un trosset aquí que m'ha agradat especialment:

Cervantes himself is unlikely to have agreed with him [l'autor del primer article] since in El Quijote he refers to Joanot Martorell's Tirant lo Blanc, one of the pinnacles of our literary history, as "the best book in the world".


Oh! El senyor Cervantes creia que una obra escrita i protagonitzada per catalans era el millor llibre del món! Mare de Déu Senyor... segur que deu ser anticonstitucional ¬¬