09 de juny 2007

Zapatero avisa que serà implacable amb ETA
El president del Govern, José Luis Rodríguez Zapatero, ha assegurat que serà "implacable" davant l'amenaça d'ETA, i ha advocat per la unitat davabt el terrorisme perquè, "si els demòcrates no estan disposats a pagar un preu polític pel final de la violència, tampoc han de pagar el preu de la desunió".

I jo ja veig als etarres cagats de por per la implacabilitat del ZP* sabent que de cada tres paraules que diu, dues no te les pots creure i la tercera la diu per dir.
I no he seguit llegint l'article, perquè sabeu què em passa, jo estic com els etarres, cagada de por cada vegada que en ZP* obre la boca, amb el seu tarannà i la seva pose de bona persona. I el que més em fa por d'aquest home és que sé que el que diu no m'ho puc creure, però no sé mai per on tirarà…

*Us he de confessar que aquestes sigles cada vegada em recorden més a un super heroi de pega, tipus el SL (SúperLópez)…

2 comentaris:

Oriol Cisteró ha dit...

Ei Trena.

Quanta raó que tens!!

ZP ja sona a superlopez.

No havia entrat mai a aquest blog teu (sempre a l'altre) i la veritat és que he trobat que hi dediques molta energia!!

M'agrada molt la teva línia editorial, llastima que en aquest país encara siguem minoria!

Trena ha dit...

Ei Oriol!

Gràcies per l'elogi, s'agraeix :)

Les minories no sempre perden.