20 de juliol 2007

L'Audiència Nacional ordena retirar l'últim número de la revista El Jueves per injúries a la Corona
A més, també s'ha demanat al director de la revista El Jueves que identifiqui els autors de les caricatures ja que el delicte d'injúries a la Corona està sancionat amb una pena de fins a dos anys de presó.

A mi que em perdonin, però em sembla que el que seria un delicte és que un dibuixant anés a la presó per dir (o dibuixar) que el príncep i la seva dona practiquen sexe, cosa que com a mínim han fet dues vegades.
De fet no acabo de veure que això sigui una injúria. Si algú m'ho explica li ho agrairé.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

De fet, ja m'agrada que hagi passat. Ara la causa es tremendament més famosa, i el dibuixet en questió ha sortit fins i tot a la BBC. No està pas tant malament...

A.

Trena ha dit...

A. potser sí que tens raó. De tota manera jo encara no veig la injúria per enlloc...

mai9 ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Trena ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.